ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • We Are One Tonight

We Are One Tonight
by Switchfoot

We Are One Tonight - Switchfoot

Check!
检查!

Tonight!
今晚!

Tonight!
就在今晚!

I'll rise
我会崛起
I'll fall
我会坠落
I'll fail you all
我会让你失望

We built these cities to stand so tall
我们建造了如此高的楼
We've lost our walls
但是我们已经失去了我们的墙壁

I don't want to lose it, coming down
我不想失去它
With the whole world upside-down
和整个世界颠倒
I don't have a soul to trust in now
现在我没有一个可以信任的灵魂
With the whole world upside-down
和整个世界颠倒
We are one, tonight!
今晚我们一个整体
And we're singing it out!
把他唱出来
We are one, tonight!
今晚我们在一起
And we're dreaming out loud!
我们想太多了

And the world is flawed
世界是有缺陷的
But these scars will heal
但是这些伤疤都会愈合
We are one, tonight!
今夜我们同在一起
Tonight!
今晚
Tonight!
就是今晚

Two eyes
一双眼睛
One tongue
一个舌头
I've come
我已经来了
Undone
取消

I'm no victim
我不是受害者
I paid these dues
我付了这些钱
I came to lose
我即将失去
I don't want to fight about it now
我现在不想为它争辩
With the whole world upside-down
和世界一起颠倒
I don't have a soul to trust in, now
现在我没有一个灵魂可以去信任
With the whole world upside-down
和世界一起颠倒
We are one, tonight!
今夜我们同在
And we're singing it out!
我们唱出来
We are one, tonight!
今晚我们同在
And we're dreaming out loud!
我们想太多

And the world is flawed
世界是有缺陷的
But these scars will heal
但是这些伤疤都是会愈合
We are one, tonight!
今晚我们同在
Tonight!
今晚
Tonight!
今晚
Tonight!
今晚
Tonight!
今晚
Tonight!
今晚!!!(重要的事情说五遍)

I don't want to lose a common ground
我不想失去这个普通的大陆
With the whole world upside-down
和世界一起颠倒
I don't want to fight about it now
我现在不想为它奋争
And the world was burning out
世界正在燃烧

Let's slow the evening down
让我们今夜慢一点
Slow it down
慢点
Slow down
再慢点
Please slow down
请慢点
Down
慢点
Down
再慢点

The stars are comin' out!
星星正在出现
We are one!
我们同在
We are one!!
我们同在
We are one!!!
我们同在
We are one … (Yeah!) … tonight!
今晚我们同在
We are one, tonight!
今晚我们同在
And we're singing it out!
我们唱出来
Tonight!
今晚
We are one … (Yeah!) … tonight!
我们同在
And we're dreaming out loud!
我们想太多
Tonight!(Tonight!)
今晚
And the world is flawed,
世界是有缺陷的
But these scars will heal!
但是这些伤疤都会愈合
We are one, tonight!
我们同在
Tonight!
今晚
(Yeah!)

Tonight!
今晚
So fight it out.
所以争取吧
So fight it out.
争取吧
So fight it out, right now.
争取吧,就是此刻
So fight it out.
争取吧
We're still fighting out.
我们依然在争取
Tonight!
今晚
So we'll find out
所以我们会发现的

发表于2017-05-09.2热度.