ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • I Believe (with Andrea Bocelli)

I Believe (with Andrea Bocelli)
by Katherine Jenkins

I Believe (with Andrea Bocelli) - Katherine Jenkins

英国凯瑟琳·詹金斯,意大利安德烈·波切利,两人的歌声就像流水般地自然、亲切;鸟嗚般地美好、动听,温柔地抚摸你的灵魂。


One day I'll hear
总有天我能听到
The laugh of children
孩子们的欢笑声
In a world where war has been banned
遍布在一个硝烟战火无存的世界
One day I'll see
总有天我会看到
Men of all colours
不同肤色的人们
Sharing words of love and devotion.
分享着充满爱与奉献的话语
Stand up and feel
站起来感受
The Holy Spirit
心中的圣灵
Find the power of your faith.
寻找你信仰的力量
Open your heart
敞开你心扉
To those who need you
帮助那些需要你的人
In the name of love and devotion
以慈爱与奉献之名
Yes, I believe
是,我相信
I believe in the people of all nations
我相信即使不同民族的人们
To join and to care for love
也会为爱互相关怀
I believe in a world where light will guide us
我相信在这个光芒引导的世界
And giving our love
只要每人献出爱
We'll make heaven on earth
我们就能将天堂留在人间

I believe in the people of all nations
我相信即使不同民族的人们
To join and to care for love
也会为爱互相关怀
I believe in a world where light will guide us
我相信在这个光芒引导的世界
And giving our love
只要每人献出爱
We'll make heaven on earth
我们就能将天堂留在人间
Yes, I believe
是,我相信
I believe in the people of all nations
我相信即使不同民族的人们
To join and to care for love
也会为爱互相关怀
I believe in a world
我相信在这个世界
And giving our love
只要每人献出爱
We'll make heaven on earth
我们就能将天堂留在人间
We'll make heaven on earth
我们就能将天堂留在人间
I believe
我相信



发表于2018-12-24.13热度.