ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Kiss In Blue

Kiss In Blue
by Yello

Kiss In Blue - Yello

你的眼睛勾引我犯罪  一个几乎完美无邪的罪~~~



Those secrets you keep from me
那些你瞒着我的秘密
Will I ever know
我会知道
This life you live aside
你过着这样的生活
Will it ever show?
不是表现出来了么
Tonight you're mine, tomorrow another's
今夜你是我的,明天是其他人的

When love is ruling my worlds
当爱支配了我的世界
Where love is now moving my heart
偷走了我的心
My days are not the same
我的每一天都不一样了
When I'm with you I live in my dream
当我和你一起在梦中生活
I know it's true
我知道那就是真实
I'm adoring your smile, your eyes are a kiss in blue
我为你的微笑而迷醉,你的眼睛是一个蔚蓝色的吻

Those stories you're telling me
那些你告诉我的故事
When will they ever end
什么时候才能结束
If I would stop the game now
如果我不再想玩这个游戏
Then Would you still pretend
你是否还会假装
Tonight you're mine, tomorrow another's
今夜你是我的,明天是其他人的
When somehow you open my eyes
当你无意间打开我的双眼
You will be gone
你就会消逝

When I'm with you I live in my dream
当我和你一起在梦中生活
I know it's true
我知道那就是真实
I'm adoring your smile, your eyes are a kiss in blue
我为你的微笑而迷醉,你的眼睛是一个蔚蓝色的吻

发表于2017-04-19.5热度.