ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • About Today

About Today
by The National

About Today - The National



The National演唱的2011年十佳美国电影之一《勇士》(Warrior)结尾曲


oday you were far away
  今天 你离我而去

and I didn't ask you why
  而我 没有问你为什么

What could I say
  我能说什么

I was far away
  我离你如此遥远

You just walked away
  你就那么走了

and I just watched you
  而我 只是看着你离开

What could I say ?
  我能说什么?
How close am I to losing you
  我差点 就失去你了
Tonight you just close your eyes
  今夜 你闭上了双眼

and I just watch you
  而我 眼睁睁的看着你

slip away
  溜走 
How close am I to losing you
  我差点 就失去你了
Hey, are you awake
  嗨 你醒了吗?

Yeah I'm right here
  是的 我就在这里

Well can I ask you
  那么 我能问问你

about today

       关于今天的事吗?

How close am I to losing you
  我差点就失去你了

How close am I to losing

       我差点就失去. 


发表于2018-07-06.1热度.