ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • I Go To Sleep

I Go To Sleep
by Sia

I Go To Sleep - Sia

低沉的节奏,幽幽的旋律,伤感的词意,不以嘶吼表达悲伤,而是以慵懒的声线吟唱迴旋,缓缓地带出想念的情怀,将那种孤单的情思刻画得极为深刻。让我睡吧,只有在梦里你才是真实存在着。。。


Sia - I Go To Sleep


When I look up from my pillow
每当我在枕头上抬头看的时候
I dream you are there with me
都梦想你能在我身边
Though you are far away
即使你离得很远
I know you'll always be near to me
我知道总有一天我们会变得很近
I go to sleep
我试着入睡
And imagine that you're there with me
想象你就在我身边
I go to sleep
我试着入睡
And imagine that you're there with me
想象你就在我身边
I look around me
看着我自己
And feel you are ever so close to me
就能感受到你,那么的近
Each tear that flows from my eye
泪水潸然
Brings back memories of you to me
我又想起了和你在一起的时光
I go to sleep
我试着入睡
And imagine that you're there with me
想象你就在我身边
I go to sleep
我试着入睡
And imagine that you're there with me
想象你就在我身边
I was wrong, I will cry
过去的错已无法弥补,只剩我的眼泪
I will love you till the day I die
我对你的爱,至死不渝
You were all, you alone and no one else
你是我的全部,你是我的唯一没人能替代
You were meant for me
我们曾是天生一对
When morning comes again
当黎明再次降临
I have the loneliness you left me
你留给我的只有孤独
Each day drags by
一天一天
Until finally my time descends on me
直至时间耗尽
I go to sleep
我试着入睡
And imagine that you're there with me
想象你就在我身边

发表于2017-01-17.11热度.