ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Running

Running
by James Bay

Running - James Bay

英国音乐家,唱作男歌手詹姆斯·贝James Bay,嗓音沙哑而性感


When my heart is ready to burst
当我的心准备好开始破裂
When the world spins in reverse
当这个世界开始天旋地转
I'll keep running
我将继续追逐
To the place where I belong
朝着那个属于我的地方


When you go, turn down the light
当你离开 关了灯
No one's here to hold you in the night
夜晚将没有人与你相拥
I'll keep running
我将继续追逐
To the place where I belong
朝着那个属于我的地方


When you think you're on your own
当你觉得只身一人
I'm still coming home
我会不顾一切转身回家
When our picture fades in the sun
当我们的回忆在阳光中褪色
And all the colors blur in the one
所有的色彩都变模糊


I'll keep running
我将继续追逐
To the place where I belong
朝着那个属于我的地方
When you think you're on your own
当你觉得只身一人
I'm still coming home
我会不顾一切转身回家


When your all gets blinded
当你的全部被现实蒙蔽
When you fold with the cards
当你的记忆被卡片折叠
No, I'll never stop fighting
我想我将永远不停止战斗
To get to where you are


直到我回到你身边
Wherever we go
无论我们身处何方
Wherever we go
也许我们相隔甚远
Wherever we go
但我时刻爱着你
Wherever we go
无论我们身处何方
Wherever we go
也许我们相隔甚远
Wherever we go
但我时刻爱着你


When the lights are faded to black
当灯光逐渐黯淡 黑夜降临
Only stars are guiding me back
只剩下繁星为我指引归途
I'll keep running
我将继续追逐
To the place where I belong
朝着那个属于我的地方
When you think you're on your own
当你觉得只身一人
I'm still coming home
我会不顾一切转身回家
When you think you're on your own
当你觉得只身一人
I'm still coming home
我会不顾一切转身回家

发表于2016-11-23.6热度.