ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Reach Out

Reach Out
by Take That

Reach Out - Take That

If our arms were reaching out
如果我们总是敞开双臂
Ifour words could only bridge the doubt
如果都只用言语来沟通消弥彼此的怀疑
Will we lose this chance again?
我们还会再失去希望吗?


Strange roads with different signs
就算走陌生的道路和用不一样的符号
Don't even know where we divide
还是一样不清楚哪里在区别我们
Are you my enemy or my friend?
你是我的敌人或是朋友?


'Cause I don't know you
只因为我不了解你
And you don't know me
你也不了解我
It's the same sun rising
太阳一样会升起
We all just look to the sky
我们只需看这片天空
If we try
如果我们去尝试
We can work it out somehow
我们一定可以改变这情况
If you don't know me
如果你不了解我
And I don't know you
我也不了解你
How can we be fighting
那又是什么可以让我们对立
We're all connected it's true
事实上我们都是一体的
Reaching out
伸出援手
It's only love that pulls us through
只需完全让爱带领着我们


We all grieve in different ways
我们都为不同的事情在悲伤着
If one tear could wash away the pain
如果一滴眼泪可以带走痛苦
We're all free to have the faith we believe, yeah
相信我们都可以很自在的去信赖彼此
The world sleeps at different times
太阳在不同的时间落下
With one turn your day is now my night
我的夜晚正转变为你那里的白天
We all live sharing the air that we breathe
我们都分享着我们所呼吸的空气


'Cause I don't know you
只因为我不了解你
And you don't know me
你也不了解我
It's the same sun rising
太阳一样会升起
We all just look to the sky
我们只需看这片天空
If we try
如果我们去尝试
We can work it out somehow
我们一定可以改变这情况
If you don't know me
如果你不了解我
And I don't know you
我也不了解你
How can we be fighting
那又是什么可以让我们对立
We're all connected it's true
事实上我们都是一体的
Reaching out
伸出援手
It's only love that pulls us through
只需完全让爱带领着我们
Reaching out, reaching high
伸出援手 高高的举起
Reaching out
伸出援手
Touching you, touching me
去感动你 感动我


If our arms were reaching out
如果我们总是敞开双臂
If our words could only bridge the doubt
如果都只用言语来沟通消弥彼此的怀疑


'Cause I don't know you
只因为我不了解你
And you don't know me
你也不了解我
It's the same sun rising
太阳一样会升起
We all just look to the sky
我们只需看这片天空
If we try
如果我们去尝试
We can work it out somehow
我们一定可以改变这情况
If you don't know me
如果你不了解我
And I don't know you
我也不了解你
How can we be fighting
那又是什么可以让我们对立
We're all connected it's true
事实上我们都是一体的
Reaching out
伸出援手
It's only love that pulls us through
只需完全让爱带领着我们
Reaching out , reaching high ...reaching out , reaching you.....
伸出援手 高高的举起 伸出援手 去感动你
It's only love that pulls us through
只需完全让爱带领着我们

发表于2016-09-04.4热度.