ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • This Is Beautiful

This Is Beautiful
by Tyrone Wells

This Is Beautiful - Tyrone Wells

Hey, get your things, it's time to go
嘿,带上你的东西,要出发了
You make me glad I'm not alone
有你陪我,我不再孤单
In silence we hear the tires upon the road
缄口沉默,我们听到辘辘的车轮声

I turned to you and asked you why
我扭头,问你
You're so awake you must be tired
为何看起来这么虚弱,你一定累坏了吧
You say when we're apart you'll close your eyes
你说,我不愿看见我们彼此分离

This is beautiful, this is beautiful
这时刻这般美丽,如此动人
Unmistakable, this is beautiful
不会错的,就是这样美好

We spent the day in central park
我们在中心公园度过了一天
I wrote my name down on your arm
你的手臂上,我写下自己姓名
You set off avalanches in my heart
你引发了我内心的冲动
This is beautiful, this is beautiful
这时刻这般美丽,如此动人
Unmistakable, this is beautiful
不会错的,就是这样美好

I never could have seen
我从未见过
Never could have seen this coming
从未想过它的到来
The most amazing things
最不可思议的事情
They arrive within a moment
在一刻同时到来
I never could have seen
我从未想过
Never could have seen this coming on
从未想过它就这样到来了

I never could have seen
我从未想过
Never could have seen this coming on
从未想过它就这样到来了
You are here with me, I'm alive all of a sudden
你就和我在一起,我突然充满生机与活力
Anyone can see, anyone can see it's beautiful
任何人都明白 所有人都知道这时刻很美妙

You set off avalanches in my heart
你引发了我内心冲动(雪崩)
You set off avalanches in my heart
You set off avalanches in my heart
You set off avalanches in my heart

This is beautiful, this is beautiful
这时刻这般美丽,如此动人
Unmistakable, this is beautiful
不会错的,就是这样美好

发表于2016-07-12.3热度.