ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • One Love

One Love
by Blue

One Love - Blue

It's kinda funnyHow life can change

生命的转折如此有趣。

Can flip 180 in a matter of days

几天之中会有180度的转变

Sometimes love works in Mysterious ways

有时爱让人摸不着头脑

One day U wake up Gone without a trace

某天醒来便消失不见痕迹

I refuse to give up I refuse to give in

我拒绝放弃,也拒绝屈服

You're my everythin'

你就是我的全部

I don't wanna give up I don't wanna give in

我不会放弃,也不会屈服

So everybody sing

所以每个人都在歌唱

One love for the mother's pride

一种爱为了母亲的骄傲

One love for the times we cried

一种爱为我们哭泣的时候

One love gotta stay alive...I will survive

一种爱应该富有生气,我要靠它活下去

One love for the city streets

一种爱为释放城市的热情

One love for the hip hop beats

一种爱给嘻哈的节奏

One love oh I do believe

一种爱,噢,我一直相信

One love is all we need

爱就是我们需要的全部

Late at night I'm still wide awake

深夜我无法入睡,流浪在外头

Feeling' this is one more than I can take

想着那遥不可及的梦

I thought my heart could Never break

我曾以为我的心不会破碎

Now I know that's one big mistake

但如今才明白这只是一个错误

I refuse to give up I refuse to give in

我拒绝放弃,也拒绝屈服

You're my everythin'

你就是我的全部

I don't wanna give up I don't wanna give in

我不会放弃,也不会屈服

everybody sing

大家一起唱~

One love for the mother's pride

一种爱,为自己的自尊。

One love for the times we cried

一种爱,为一起流泪的时光

One love gotta stay alive...I will survive
一种爱,要保持青春的活力,我会度过难关 
One love for the city streets
一种爱,为释放城市的热情 
One love for the hip hop beats
一种爱,为街舞的节奏 
One love oh I do believe
一种爱,我绝对相信 
One love is all we need
一种爱,我们都需要。 
Baby just love me love me love me
宝贝,只要爱我。 
Baby just hold me hold me hold me
宝贝,只要拥抱我。

发表于2014-12-22.4热度.