ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Let's Stay Together

Let's Stay Together
by Seal

Let's Stay Together - Seal

I' I'm so in love with you
我是如此爱你
Whatever you want to do
无论你想做什么
Is all right with me
我都可以陪你
'Cause you make me feel so brand new
因为你让我觉得那么崭新
And I want to spend my life with you
我想和你永远在一起
Since' since we've been together
自从我们在一起

Loving you forever
永远爱你
Is what I need
是我想做的事
Let me be the one you come running to
让我成为你奔跑的终点
I'll never be untrue
我永远不会不忠
Let's' let's stay together
让我们永远在一起
Lovin' you whether' whether
就那样爱着你
Times are good or bad' happy or sad
不管以后是好是坏,是开心是难过
Whether times are good or bad' happy or sad
不管以后是好是坏,是开心是难过
Why' why some people break up
为什么,为什么一些人选择分手
Then turn around and make up
然后又转过头和好
I just can't see
我只是不明白
You'd never do that to me (would you' baby)
你永远不会那样对我(你会吗.宝贝)
Staying around you is all I see
我只想和你在你一起
(Here's what I want us to do)
(这是我想做的)
Let's' we oughta stay together
我们应该在一起
Loving you whether' whether
爱着你,
Times are good or bad' happy or sad
不管以后是好是坏,是开心是难过
Let's' let's stay together
我们应该在一起
Lovin' you whether' whether
爱着你


发表于2019-01-02.9热度.