ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Closer

Closer
by Travis

Closer - Travis

谁说现在是冬天呢?当你在我身旁时,我感到百花齐放,鸟唱禅鸣。





I've had enough of this parade. 
I'm thinking of the words to say. 
We open up unfinished parts, 
Broken up, it's so mellow. 

And when I see you
then I know it will be next to me
And when I need you
then I know you will be there with me
Ill never leave you... 
Just need to get closer, closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now, 
closer, closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now. 
Keep waking up (waking up), 
without you here (without you here). 
Another day (another day), 
another year (another year). 

I seek the truth (seek the truth), 
we set apart (we set apart) 
Thinking of a second chance (a second chance). 
And when I see you then
I know it will be next to me
And when I need you then
I know you will be there with me
Ill never leave you... 
Just need to get closer, 
closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now, 
closer, closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now (lean on me now). 
And when I see you then
I know it will be next to me
And when I need you then
I know you will be there with me
Ill never leave you... 
Just need to be closer, closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now, 
closer, closer, 
Lean on me now, 
Lean on me now
closer, closer... 

已经受够了夸耀 
我想着该说些什么 
我们打开未完成的部分 
体会它,它是多么芳醇 

当我看到你时就会知道,
那逝去的一切将立即重回到我身旁 
当我需要你时就会知道,
你一定会在那里与我同在 
我从未离开你 
我们只需要更靠近,更靠近 
靠在我的肩膀 
就这样靠在我的肩膀 

就这样保持清醒 
虽没有你的陪伴 
这样日复一日,年复一年 
我寻找着真相 
我们被分隔两地 
但我想要第二次机会
当我看到你时就会知道,
那逝去的一切将立即重回到我身旁 
当我需要你时就会知道,
你一定会在那里与我同在
我从未离开你 
我们只需要更靠近,更靠近 
靠在我的肩膀 
就这样靠在我的肩膀 
当我看到你时就会知道,
那逝去的一切将立即重回到我身旁 
当我需要你时就会知道,
你一定会在那里与我同在
我从未离开你 
我们只需要更靠近,更靠近 
靠在我的肩膀 

发表于2018-01-23.11热度.