ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Dreamer

Dreamer
by Sophie Zelmani

Dreamer - Sophie Zelmani

将我从人群中带走吧

再置我于你的荫庇之下

你的夜晚阖上我梦的扉门

从此我长夜无梦

想看看我是否能触碰到等候已久的那双手

如果我能和游离在梦中的人擦身而过

如果我能离开 重归温暖的家

我坚信一切定会豁然开朗

梦中人 梦中人

我从梦中走出来 而你却仍在梦里

——《Dreamer》


Seasons, my friend

四季,我的朋友

Colour me so we can blend

你为我着上缤纷的色彩 来让我们相融

Forbid me to go

别让我离开啊

I know so little about the wind when it blows

风起时 我能捕捉到的讯息少之又少


Dreamer, dreamer
I'm walking out of your dream

Take me off that parade

将我从人群中带走吧

And place me somewhere in yours sense of a shades

再置我于你的荫庇之下

Your night shuts my door

你的夜晚阖上我梦的扉门

And I will not dream anymore

从此我长夜无梦


See if I can pass by that waiting hand

想看看我是否能触碰到等候已久的那双手

If I can pass by that wandering man

如果我能和游离在梦中的人擦身而过

If I can leave to get on

如果我能离开 重归温暖的家

See that it all makes sense pretty soon

我坚信一切定会豁然开朗


Dreamer, dreamer
I'm walking out, while you go on

我从梦中走出来 而你却仍在梦里


Dreamer, dreamer
I'll be where I belong

我会回到我的归处


Dreamer, dreamer
I'm walking out, while you go on
Dreamer, dreamer
But dreamers don't go alone

可是啊 梦中人终会从梦里苏醒


Dreamer, dreamer
I'll be where I belong
Dreamer, dreamer
Stop me if i am wrong
若我错了请别让我一错再错
Dreamer, dreamer...


发表于2017-12-11.4热度.