ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Ready for love

Ready for love
by Kelly Sweet

Ready for love - Kelly Sweet

When love calls your name
当爱轻呼着你的名字
And whispers you're the one
和低语着你就是命中注定的那个人
When all you've ever dreamed
当所有你所梦想渴望的
Dances like stars around your heart
像是闪烁的星辰围绕你心房轻舞


And finally I hold the chance
终于我得到这个机会
To give you all my love
将我所有的爱给你
So whats keeping me
那么我还有什么理由
Away from holding you
不拥抱你?


I'm ready to believe
我已经准备好相信
Be strong enough
且足够坚强
Give everything I am
给你我能给的所有
And trust in love
完全的相信爱


My arms long to reach for you
我的臂膀等待着你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, I'm ready to believe
我现在就准备好, 我已经准备好相信
Ooh, I'm ready for love
噢, 我已准备好去爱


Only once, you will find
仅仅一次 你会发现
A love that is so true
爱竟是如此真实
And the way I think of you
我思念你的方式
You can't imagine how beautiful it feels
你无法想象那是多么美好


I must find a way to speak
我必须找出方法去释放
This secret I hold near
这个我紧紧拥抱的秘密
Its these words
这些话语
You need to hear
我需要你仔细聆听


I'm ready to believe
我已经准备好相信
Be strong enough
且足够坚强
Give everything I am
给你我能给的所有
And trust in love
完全的相信爱


My arms long to reach for you
我的臂膀等待着你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, Im ready to believe
我现在就准备好,我已经准备好相信
Ooh
噢~


I know with you I could stay forever
我明白与你一起我就寻得永恒
Sailing into grace
完美优雅的航行
Here all things are possible
在这里充盈着无限可能
There's no time or space
没有多余的时间或空间


When I feel you near
当你靠近我身边
I'm ready to believe
我已经准备好相信
Be strong enough
且足够坚强
Give everything I am
给你我能给的所有
And trust in love
完全的相信爱
My arms long to reach for you
我的臂膀等待着你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, I'm ready to believe
我现在就准备好, 我已经准备好相信

发表于2017-11-26.14热度.