ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Stranger

Stranger
by Goldfrapp

Stranger - Goldfrapp

陌生人
当你注视我的时候
目光强如铁,亮如光
你生来就是秘密
在男人和女人之间

野火比任何时候都更狂热地
冲烧过我每一条静脉
你用那种微笑唱着
将会温柔地杀死我

每个词,都像皮毛一样柔软
我在深处漂浮
越陷越深,越陷越深

陌生人,你会记得吗
陌生人,让我记得你
就像潮汐被浪潮带走
带去那儿然后消失
无论去做还是去死

陌生人,我梦到了你
陌生人,但我永远都不会知道                                    


Stranger, when you look at me,
eyes strong as steal, light as day.
Born a mystery,
You're the in between, boy or girl.

oh oh oh oh

Wilder, than I've known before,
fire rushes through every vain.
With a smile that sings,
You'll be killing me tenderly.

oh oh oh oh oh

Every word is soft as fur,
I'm drifting deep, deeper in.

oh oh oh oh oh

Stranger, will you remember ?
Stranger, make me remember you.
Taken by the crowd, a tide,
It's there then gone, do or die.

Stranger, I dream of you, and
Stranger, I will never know.

发表于2017-06-07.32热度.