ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Missing You

Missing You
by John Waite

Missing You - John Waite

《温暖的尸体》温暖的歌


《温暖的尸体》根据Isaac Marion即将出版的同名小说改编,故事讲述了一个叫做“R”的僵尸和一个他杀死的人类的女友之间的浪漫关系,这段关系引发了连锁反应,不仅改变了他和他的僵尸伙伴,也改变了整个僵尸世界。


 这是男主角第一次在飞机上播放黑胶碟的音乐,遇到女主时的音乐。



Every time I think of you
每次一想到你
I always catch my breath
我就无法呼吸
And I'm still standing here
我在这里
And you're miles away
离你很远的地方
And I'm wondering why you left
我在想 为何你离我而去
And there's a storm that's raging
任凭狂风暴雨
Through my frozen heart tonight
今夜我心已死
I hear your name in certain circles
我隐约听见你的名字
And it always makes me smile
一时难掩笑容
I spend my time
我仍不时地
Thinking about you
想起你
And it's almost driving me wild
这几乎令我发疯
And there's a heart that's breaking
我的心渐渐碎了
Down this long distance line tonight
伴着今夜这通长途电话


I ain't missing you at all
请别让我再想你
Since you've been gone
你已离开
Away
不再回来
I ain't missing you
请别让我再想你
No matter
不管
What I might say
我怎么骗自己


There's a message
总有个声音
In the wild
疯狂的说着
And I'm sending you
我还在向你
this signal tonight
苦苦奢求
You don't know
你不会知道
How desperate I've become
我已如此奔溃
And it looks like I'm losing this fight
我眼看就要输了
In your world
在你的眼中
I have no meaning
可能我什么都不是
Though I'm trying hard
我也试图去
to understand
懂你
And it's my heart that's breaking
但我的心在渐渐破碎
Down this long distance line tonight
伴着今夜这通长途电话


I ain't missing you at all
请别让我再想你
Since you've been gone
你已离去
Away
不再回来
I ain't missing you
请别让我再想你
No matter
可不管
What my friends say
我朋友们怎么说


And there's a message that I'm sending out
我还是对你念念不忘
Like a telegraph to your soul
像是一份发往你灵魂的电报
And if I can't bridge this distance
如果我不能靠近你
Stop this heartbreak overload
请别让我痛彻心扉


I ain't missing you at all
请别让我再想你
Since you've been gone
你已离去
Away
不再回来
I ain't missing you
我不会再想你了
No matter
无论
What my friends say
我的朋友怎么说
I ain't missing you
请别让我再想你
I ain't missing you
请别让我再想你
I keep lying to myself
我不想再自欺欺人
And there's a storm that's raging
任凭狂风暴雨
Through my frozen heart tonight
今夜我心已死
I ain't missing you at all
请别让我再想你
Since you've been gone
你已离去
Away
不再回来
I ain't missing you
请别让我再想你
No matter
我不管
What my friends say
我的朋友怎么说
Ain't missing you
请别让我再想你
I ain't missing you
请别让我再想你

发表于2017-04-03.12热度.