ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • I Can't Help Falling In Love With You

I Can't Help Falling In Love With You
by Michael Ball

I Can't Help Falling In Love With You - Michael Ball

Wise men say, only fools rush in.智者说,只有愚者一见钟情。

But I can't help falling in love with you.但我情不自禁爱上你。

Shall I stay, would it be a sin?

For I can't help falling in love with you.

Like the river flows就如那流动的江河

Surely to the sea缓缓的流向大海

Darling so it goes亲爱的,我们启程

some things are meant to be完成那命中注定的事

take my hand抓紧我的手

Take my whole life too也抓紧我整颗心

For i can't help falling in love with you我不禁爱上你

Like the river flows就如那流动的江河

Surely to the sea缓缓的流向大海

Darling so it goes亲爱的,我们启程

some things are meant to be完成那命中注定的事

take my hand抓紧我的手

take my whole life too也抓紧我整颗心

For I can't help falling in love with you我不禁爱上你


迈克尔·波尔 : Michael Ashley Ball, 1962年6月27日出生于英国伍斯特郡的布隆斯格罗夫的迈克尔·波尔是
一位歌手、演员、电视广播节目人。

发表于2017-02-06.25热度.