ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Hero

Hero
by Family of the Year

Hero - Family of the Year

Let me go
让我去闯吧
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight with everyone else
只是想和其他人一样去奋斗


Your masquerade
你的化妆舞会
I don't wanna be a part of your parade
我不想成为你游行的一部分
Everyone deserves a chance to
每个人都应该有机会
Walk with everyone else
和别人携手同行


While holding down
同时抓牢每个工作
A job to keep my girl around
来让我的女孩生活无忧
And maybe buy me some new strings
也许可以给我买几缕新琴弦
And her a night out on the weekends
在周末她和我出游


And we can whisper things
我们可以窃窃私语
Secrets from our American dreams
诉说我们的美国梦
Baby needs some protection
婴儿才需要保护
But I'm a kid like everyone else
但我是一个孩子 和其他人一样


So let me go
所以让我去闯
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight like everyone else
只是想和别人一样奋斗


So let me go
所以让我去闯
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
我不想成为一个大人物
Just wanna fight with everyone else
只是想和其他人一样去奋斗
Your masquerade
你的化妆舞会
i don't wanna be a part of your parade
我不想成为你游行的一部分
Everyone deserves a chance to
每个人都应该有机会
Walk with everyone else
和别人携手同行


Family of the year 是一支来自美国加利福尼亚州洛杉矶的独立摇滚乐队。代表作有《Hero》,它是该乐队的第二支单曲

发表于2016-09-22.9热度.