ben

音乐
是心灵最好的慰寄
聆听
胜过所有的言语

私人音乐小站

© ben

Powered by LOFTER
  • Goodbye

Goodbye
by Who Is Fancy

Goodbye - Who Is Fancy

I was a hot mess in my Sunday best
Black tears in my eyes
You were my first love, you were my only one
I can't believe your lies
Once we were like bottle rockets
Now I know I have to stop it,
Please believe me, this isn't easy
I just need to say goodbye,
Goodbye
Goodbye
Losing my mind
Goodbye!
轻松的衣着难以掩饰我的糟糕,
黑色的泪滴在我的眼中打着转。
你是我的初恋,你是我的唯一,
我无法相信你的谎言。
曾经的我们烈火干柴,
现今我明白我必须学会忘却。
请你相信我,遗忘并不容易,
我只能强说再见,
说再见,
说再见,
我心灰意冷,
说再见!


You gotta new friend,
You like to play pretend,
I'm just keeping my cool
Turn on that smoke machine, magic and make it believe
So you'll never know you like I do
Once we were a fire burning,
Now you're just a lesson I'm learning
Please believe me, this isn't easy
I just need to say goodbye,
Goodbye
Goodbye
Losing my mind
Goodbye!
如今你已另有新欢,
你喜欢伪装的幸福。
我只能默默的承受,
燃一支烟,往事历历爱依旧,
你不会明白我对你有多在意,
曾经的我们烈火干柴,
现今你是我心头永远的痛。
请相信我,遗忘并不容易,
我只能强说再见,
说再见,
说再见,
我心灰意冷,
说再见!


I know that I can find somebody,
You won't ever find nobody else like me!
I know that I can find somebody,
You won't ever find nobody else like me!
I know that I can find somebody,
You won't ever find nobody else like me!
I know that I can find somebody,
You won't ever find nobody else like me!
我知道我也可能找到另一个人,
你绝不会找到我这般爱你的人!
我知道我也可能找到另一个人,
你绝不会找到我这般爱你的人!
我知道我也可能找到另一个人,
你绝不会找到我这般爱你的人!
我知道我也可能找到另一个人,
你绝不会找到我这般爱你的人!


Once we were like bottle rockets
Now I know I have to stop it,
Please believe me, this isn't easy
I just need to say goodbye,
Goodbye
Goodbye
Losing my mind
Goodbye!
曾经的我们烈火干柴,
现今我明白我必须学会忘却。
请你相信我,遗忘并不容易,
我只能强说再见,
说再见,
说再见,
我心灰意冷,
说再见!

发表于2016-09-20.11热度.